Powoli, powoli ale zbliżamy się do końca badań satysfakcji klientów, które prowadzone są we wszystkich 40 urzędach biorących udział w projekcie.
Jak się przedstawia postęp w ankietyzacji?
W dniu dzisiejszym, tj. 10 kwietnia 2014 r., w Dzienniku Zachodnim, pojawiła się ponownie informacja na temat projektu i badań satysfakcji klientów prowadzonych w urzędach. Jest to element cyklu trzech powtórzonych publikacji zaplanowanych na ten miesiąc.
Przedstawiamy najświeższe wyniki ankietyzacji prowadzonej na terenie urzędów uczestniczących w projekcie, mającej na celu zbadanie satysfakcji klientów.
Rozpoczęty w 2011 r., we współpracy z 19 urzędami, projekt „Benchmarking …”, ma na celu przede wszystkim poprawę jakości usług świadczonych mieszkańcom przez urzędy, poprzez stałą wymianę informacji o stosowanych rozwiązaniach pozwalających osiągać najlepsze rezultaty.
W ostatnich miesiącach...
W czwartkowym wydaniu Dziennika Zachodniego, z dnia 3 kwietnia br., ukazała się krótka informacja na temat projektu oraz prowadzonych właśnie w urzędach badań satysfakcji klientów. Jest to pierwsza z trzech zaplanowanych na miesiąc kwiecień publikacji.