W dniu 25 czerwca br. w Warszawie odbyła się konferencja realizatorów projektów innowacyjnych w ramach konkursu 3/POKL/5.2.1/2009/IN "Monitorowanie jakości usług publicznych, m.in. poprzez wspieranie tworzenia wskaźników typu quality of governance, quality of life o zasięgu krajowym, wspieranie upowszechniania tzw. indeksów dobrej gminy oraz benchmarking". Organizatorem spotkania był Departament Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, pełniący funkcję Instytucji Pośredniczącej II stopnia dla Działania 5.2.
Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 12 czerwca br. zakończyły się badania opinii klientów prowadzone przez firmę BioStat z Rybnika w 19 jednostkach uczestniczących w projekcie.
Obecnie czekamy na raporty cząstkowe oraz uśrednione raporty zbiorcze dla grupy urzędów miast na prawach powiatu, urzędów gmin i starostw powiatowych.
Mamy przyjemność ogłosić, iż zarówno Urząd Miejski w Bielsku-Białej jak i Urząd Miejski w Lublińcu, jako pierwsze zakończyły proces wprowadzania danych do ankiety za rok 2011.
Gratulujemy koordynatorom benchmarkingu w powyższych jednostkach, p. Małgorzacie Okrucie oraz p. Cezaremu Nowickiemu (w odpowiedniej kolejności), tak sprawnie przeprowadzonych "akcji" zbierania danych. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnych zatwierdzonych ankiet.
Uprzejmie informujemy, że kolejny artykuł p. Agnieszki Mazurek jest już dostępny w zakładce BENCHMARKING --> Literatura fachowa.