Uprzejmie informujemy, że w maju bieżącego roku, na zlecenie Śląskiego Związku Gmin i Powiatów, po raz drugi prowadzone są badania satysfakcji klientów w urzędach. Badania odbywają się w ramach drugiego cyklu testowego w projekcie "Benchmarking - narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych" koordynowanym przez Śląski Związek Gmin i Powiatów (pierwsze badanie przeprowadzono w roku 2012 w ramach pierwszego cyklu testowego).
Badania realizowane są przez rybnicką firmę BioStat i mają na celu zebranie opinii mieszkańców na temat funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych z dostarczaniem usług publicznych. Badanie jest realizowane równolegle na terenie 19 jednostek samorządu terytorialnego biorących udział w projekcie, w formie wywiadu ankietowego. Pozyskane w wywiadach informacje będą stanowiły istotne wsparcie dla procesu zarządzania urzędami i wybranymi zadaniami analizowanymi w ramach wymiany doświadczeń i identyfikacji dobrych praktyk w urzędach uczestniczących w projekcie "Benchmarking". Ponadto, porównanie uzyskanego w drodze badania materiału z wynikami badania przeprowadzonego w roku ubiegłym pozwoli na analizę stanu obecnego i wyciągnięcie wniosków mających na celu dalsze doskonalenie funkcjonowania jednostek.
Badanie prowadzone jest w grupie urzędów biorących udział w projekcie- GRUPA REPREZENTANTÓW UŻYTKOWNIKÓW
Badanie opinii publicznej jest w całości finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w ww. badaniach.