Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na spotkanie informacyjne dot. możliwości udziału w przedsięwzięciu pn. "Benchmarking usług publicznych", które odbędzie się w formule on line 10 lutego br. (czwartek) o godz. 13:00.
Śląski Związek Gmin i Powiatów od ponad 10 lat realizuje z sukcesem działania benchmarkingowe dla jednostek samorządu terytorialnego z terenu całej Polski (w szczególności jednak dla gmin i powiatów członkowskich). W tym czasie udało się przeprowadzić 10 cykli badawczych, które zaowocowały identyfikacją licznych dobrych praktyk i ciekawych rozwiązań, możliwych do wdrożenia w podobnych sobie jednostkach. Przedsięwzięcie realizowane jest przy zaangażowaniu środków finansowych po stronie Związku (jedyne koszty po stronie jst związane są z delegacjami na spotkania).
Podczas spotkania przedstawione zostaną po krótce założenia przedsięwzięcia, jego cele oraz przebieg rocznego cyklu badawczego. Przedstawione zostaną również korzyści z udziału w przedsięwzięciu, które zaprezentują nasi dotychczasowi uczestnicy. Będzie także możliwość zadania pytań oraz wyjaśnienia ew. wątpliwości związanych z udziałem w przedsięwzięciu.
Uprzejmie prosimy osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie https://silesia.org.pl/ankiety/formularz-zgloszenia-udzialu-w-spotkaniu-informacyjnym,794 w terminie do dnia 7 lutego br.