• Bielsko-Biała
  • Bieruń
  • Bydgoszcz
  • Bytom
  • Cieszyn
  • Częstochowa
  • Czechowice Dziedzice
  • Czeladź
  • Dąbrowa Górnicza
  • Gliwice
  • Jaworzno
  • Kadry wskaźnik fluktuacji
  • Kochanowice
  • Konopiska
  • Krosno
  • Lublin
  • Miasteczko Śląskie
  • Mysłowice
  • Nowy Targ
  • Odpady poziom recyklingu
  • Powiat opoczyński
  • Powiat piotrkowski
  • Powiat radomszczański
  • Powiat sieradzki
  • Powiat wieruszowski
  • Pyskowice
  • Radlin
  • Ruda Śląska
  • Rzeszów
  • Tarnów
  • Tychy
  • Uczestnicy programu
  • Wodzisław Śląski
  • Żory
  • Zabrze
  • Zbrosławice
Start -> Aktualności

Aktualności

26-04-2012 - Badania satysfakcji klientów

Zakres badania jest ściśle związany z zakresem procesów realizowanych w jednostkach przyjętym do pierwszego testowego benchmarkingu i obejmuje rozbudowaną część obejmującą organizację pracy urzędu oraz sondażowe pytania odnoszące się do dostępności usług edukacyjnych oraz opieki nad dziećmi do lat 3, działalności organizacji pożytku publicznego, oświetlenia miasta/gminy/powiatu oraz prowadzenia działalności gospodarczej i realizacji inwestycji.  

 W efekcie badania w lipcu br.  wszyscy kierownicy jednostek uczestniczących w projekcie otrzymają na wyłączność raport szczegółowy obejmujący wyniki badania w konkretnej jednostce. Dla potrzeb prowadzenia benchmarkingu zostanie natomiast sporządzony raport obejmujący dane uśrednione z podziałem na miasta na prawach powiatu, gminy i powiaty ziemskie biorące udział w projekcie – raport z wynikami uśrednionymi będzie ogólnodostępny w portalu projektu www.benchmarking.silesia.org.pl i będzie wykorzystywany m.in. przez uczestników projektu w toku analizy procesów poddanych benchmarkingowi w ramach wymiany doświadczeń i identyfikacji dobrych praktyk.

Badanie przeprowadzi profesjonalna firma realizująca usługi badań sondażowych wyłoniona w trybie konkurencyjnym przez Śląski Związek Gmin i Powiatów - firma BioStat Piszczek, Wolny Sp. J. z siedziba w Rybniku. 

Przeszkoleni ankieterzy będą prowadzić wywiady przed budynkami urzędów na próbie 1068 klientów opuszczających urząd (a w małych jednostkach na próbie 1068 mieszkańców gminy/powiatu). Dobór ilościowy próby zapewnia wysoką wiarygodność pozyskanych opinii (błąd statystyczny na poziomie 3%).
 

Monika Papis, ŚZGiP
Fundusze Europejskie Śląski Związek Gmin i Powiatów Unia Europejska
©Śląski Związek Gmin i Powiatów - 2011