30-01-2018 - Gromadzenie danych benchmarkingowych
Już niedługo, bo 12 lutego, zostanie uruchomiona ankieta benchmarkingowa za 2017 r. Dane zbierane będą do 9 marca (czyli prawie przez 4 tygodnie). W ramach ankiety monitorowane będą procesy:
- wydawanie decyzji pozwolenia na budowę,
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
- gospodarka odpadami komunalnymi,
- monitorowanie zobowiązań wynikających z podatku od nieruchomości
- utrzymanie infrastruktury miejskiej na przykładzie oświetlenia (z perspektywą pomiaru zarządzania energią),
- organizacja sieci szkół publicznych (kształcenie obowiązkowe) w zakresie wyników nauczania oraz zasad i struktury finansowania,
- realizacja usług społecznych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- zarządzanie zasobami ludzkimi połączone z funkcjonowaniem urzędu,
- rejestracja aktów stanu cywilnego oraz
- realizacja zadań własnych określonych dla powiatu na przykładzie komunikacji.
Ponadto w czerwcu br. zorganizowane zostaną spotkania wymiany dobrych praktyk w obszarach:
- gospodarka odpadami komunalnymi,
- zarządzanie zasobami ludzkimi połączone z funkcjonowaniem urzędu,
- rejestracja aktów stanu cywilnego
- realizacja zadań własnych określonych dla powiatu na przykładzie komunikacji.
Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu!
Katarzyna Kamieniobrodzka, ŚZGiP