Już niedługo, bo w marcu, rusza cykl testowania produktu, na który składać się będzie szereg spotkań, warsztatów oraz szkoleń, w których uczestniczyć będą przede wszystkim koordynatorzy badań benchmarkingowych w jednostkach zaangażowanych do projektu oraz ich zastępcy.
Celem rzetelnego przygotowania wzmiankowanego wyżej cyklu, 2 lutego br. (czwartek) odbędzie się spotkanie z ekspertami projektu, których skład w roku 2012 uległ nieco zmianie. Obecnie funkcje ekspertów sprawować będą:
p. Marcin Smala - ekspert ds. pilotażowego wdrożenia i testowania innowacji z doświadczeniem praktycznym w zarządzaniu jednostką sektora finansów publicznych
p. Sylwia Uchnast - Gara - ekspert ds. pilotażowego wdrożenia i testowania innowacji z doświadczeniem praktycznym w zarządzaniu jednostką sektora finansów publicznych
p. Marcin Sakowicz - ekspert ds. pilotażowego wdrożenia i testowania innowacji ze specjalizacją w zakresie zarządzania procesami
p. Tomasz Skalski - ekspert ds. pilotażowego wdrożenia i testowania innowacji ze specjalizacją w zakresie komunikacji społecznej
p. Katarzyna Śpiewok - ekspert ds. obserwacji i raportowania rzeczywistych efektów ze specjalizacją w zakresie zarządzania jednostką sektora finansów publicznych
p. Beata Bujak - Szwaczka - ekspert ds. obserwacji i raportowania rzeczywistych efektów ze specjalizacją w zakresie zarządzania procesami
Szczegóły na temat planowanych w ramach cyklu spotkań, w szczególności na temat pierwszych warsztatów w marcu br., zostaną Państwu przesłane po spotkaniu z ekspertami, tj. w pierwszych dniach lutego br.