Wśród Prelegentów wystąpili:
Zygmunt Frankiewicz, Przewodniczący Śląskiego Związku Gmin i Powiatów - Prezydent Miasta Gliwice
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w administracji publicznej – wyzwanie czy zło konieczne?
Katarzyna Śpiewok, Dyrektor Urzędu Miejskiego w Gliwicach
- Przegląd systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji – alternatywne scenariusze
- Pracownik – największa szansa i największe zagrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
Dorota Płonka, Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Systemu Zarządzania, Urząd Miejski w Bielsku-Białej
- Doświadczenia z wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO 27001
Elżbieta Paliga, Kierownik Biura Audytu Wewnętrznego, Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
- Audyt bezpieczeństwa informacji z perspektywy audytu wewnętrznego - doświadczenia Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
Grzegorz Nitkiewicz, Prezes Śląskich Sieci Metropolitalnych
- Weryfikacja skuteczności stosowanych zabezpieczeń systemów teleinformatycznych - rekomendowany zakres i koszty przegląduz uwzględnieniem wymogów Krajowych Ram Interoperacyjności.
Tomasz Wójcik, Komendant Centrum Ratownictwa Gliwice; Marek Norek Kierownik Zespołu Eksploatacji i Obsługi Centrum Ratownictwa Gliwice
- Akceptowany poziom ryzyka – sposoby i koszty ograniczania ryzyka teleinformatycznego przy małym apetycie na ryzyko